Vrednosti grupe KANSAI HELIOS definiÅ”u naÅ”u korporativnu kulturu, predstavljajuÄi smernice za svakodnevno poslovanje, one Äine temelj naÅ”ih dela i obavezuju nas na ponaÅ”anje koje oznaÄava izuzetnost u okviru svih poslovnih procesa. NaÅ”e vrednosti se manifestuju u naÄinu na koji meÄusobno saraÄujemo, odražavaju se na naÅ”e poslovne partnere i druga zainteresovana lica u poslovnom okruženju.
![](https://www.kansai-helios.rs/wp-content/uploads/2021/11/Helios_odgovornost.jpg)
Odgovornost
Izrazito smo posveÄeni naÅ”em prirodnom okruženju, zdravlju i bezbednosti svojih zaposlenih. Entuzijazam ispoljavamo u svom radu, ali i u procesu podizanja svesti o preuzimanju odgovornosti kroz Äitav lanac vrednosti.
![](https://www.kansai-helios.rs/wp-content/uploads/2021/11/Helios_brzina-i-efikasnost.jpg)
Brzina i efikasnost
Uz pravovremene i dobro promiÅ”ljene odluke na krajnje delotvoran naÄin se nosimo sa promenama na tržiÅ”tu i tržiÅ”nim potrebama pružajuÄi pritom kvalitetna reÅ”enja. Da bismo dostigli svoje ciljeve, biramo onaj pristup koji je optimalan za postizanje izuzetnih rezultata u kratkom roku.
![](https://www.kansai-helios.rs/wp-content/uploads/2021/11/Helios_profesionalni-odnos.jpg)
Profesionalni odnos
Neprekidno unapreÄujemo svoja znanja i veliku pažnju posveÄujemo svom profesionalnom i liÄnom razvoju. Uz moto da uÄenje traje tokom celog života, dodatno smo unapredili vrednost svojih zaposlenih, same kompanije i naÅ”ih poslovnih partnera. I u krajnje izazovnim situacijama svoj integritet Äuvamo nudeÄi pouzdanost, iskazujuÄi poÅ”tovanje kroz svoje ponaÅ”anje i dosledno sprovodeÄi etiÄke principe.
![](https://www.kansai-helios.rs/wp-content/uploads/2021/11/Helios_usredsredjenost-na-klijenta.jpg)
UsredsreÄenost na klijenta
Kroz neprekidnu usredsreÄenost na razumevanje potreba i oÄekivanja naÅ”ih poslovnih partnera i njihovo stalno nadmaÅ”ivanje, gradimo potpuno jedinstvene odnose. Uz inovacije i kreativan pristup, na svaku promenu reagujemo brzo, delujuÄi u pravcu stalnih unapreÄenja i postizanja pozitivnih rezultata.
KANSAI HELIOS kodeks ponaÅ”anja ā Jedan kodeks za sve
PosvecĢenost grupe KANSAI HELIOS osnovnim standardima koji obezbeÄuju dobre uslove na radnom mestu i transparentne poslovne odnose navedena je u Kodeksu ponaÅ”anja. Ovaj kodeks ponaÅ”anja je obavezujucĢi za sve zaposlene u grupi KANSAI HELIOS. Svi naÅ”i rukovodioci i zaposleni imaju liÄnu odgovornost da budu upoznati sa Kodeksom ponaÅ”anja i da ga se pridržavaju.
Poznavanje, razumevanje i življenje Kodeksa je suŔtinski deo onoga Ŕto jesmo i za Ŕta se zalažemo u grupi KANSAI HELIOS. NaŔ Kodeks definiŔe kako razumemo naŔe odgovornosti, predstavlja naŔe obaveze prema životnoj sredini, zdravlju i bezbednosti i željenoj kulturi komunikacije. Nudi nam smernice za izbegavanje sukoba interesa i odnosa sa kolegama, partnerima i drugim zainteresovanim stranama.
![RS_Code-of-Conduct-A4_2023](https://www.kansai-helios.rs/wp-content/uploads/2023/12/RS_Code-of-Conduct-A4_2023-212x300.jpg)
Transferi
Osnovne vrednosti i kodeks ponaŔanja - PDF (1MB)